Międzynarodowa kampania reklamowa

Międzynarodowa kampania reklamowa

Międzynarodowa kampania reklamowa
Międzynarodowa kampania reklamowa

Druk to jeden z najstarszych środków komunikacji i promocji, do dziś jest jednym z najbardziej skutecznych metod. Dlatego Lionard, oprócz ekskluzywnego przeglądu Be-Lionard, współpracuje z redaktorami gazet krajowych i zagranicznych, aby zaproponować rynkowi coraz więcej prestiżowych nieruchomości powierzonych mu do zarządzania. Od czasu do czasu promujemy kampanie reklamowe w dziennikach włoskich gazet, czasopismach i periodykach międzynarodowych wyspecjalizowanych w nieruchomościach lub angażujących się w tej dziedzinie.Dzięki potencjałowi oferowanemu przez naszych kolaboratorów krajowych i zagranicznych możemy dostosować politykę promocji do każdego typu nieruchomości odpowiadając na specyficzne prośby klienta i tworzyć dla niego kampanie dedykowane i specjalistyczne.W przypadku, w którym właściciele zamierzają przyspieszyć termin sprzedaży uzgadnia się bardzo skuteczną i bogatą kampanię reklamową, jeśli natomiast celem jest umieścić wiadomość o sprzedaży nieruchomości na rynku w innych krajach, podejmowane są decyzje o kampani promocyjnej w popularnych czasopismach danego kraju aby osiągnąć cel tak szybko i skutecznie jak to tylko możliwe.

Czasopisma włoskie
  • Ville & Casali
  • Gentleman RE
  • Class
  • Capital
  • Case & Country
  • House 24
  • Dove Case
  • Marco Polo
  • Case & Style
  • AD Italia
  • Lifestyle Magazine
  • Marco Polo
  • Business & Gentleman
Dzienniki włoskie
  • Sole 24ore
  • Milano Finanza
  • Corriere della Sera
  • La Nazione
  • Resto del Carlino
  • Il Giorno
  • Il Messaggero
  • L'Unità
  • Tirreno
Czasopisma międzynarodowe
  • Be-Lionard
Rosja
  • Salon
  • Vedomosti
  • AD Russia
Stany Zjednoczone
  • Quest
  • New York Times
Anglia
  • The Finalcial Times
Francia
  • Propriétés de France
  • Le Figaro
Format TV
  • Bloomberg
  • Travel Channel